18.8.2013

85. Erika-Minni ja haaste

Tänään on ponilla vapaapäivä, mutta eilen Erika meni siis Minnillä. Ne meni koulua eka kentällä ja no poni oli vähä eri tuulella ku viimeks:D Päätettiin et mennää alamaastoon ku siel on parempi pohja ja Erika sano et Minni meni välil iha mukaviakin pätkiä :) Sit se hyppäs yhen maastoesteen jokao li tukki ja sen 30cm korkee xd. Siit tulos myös videoo (ehk) mut pääsen vasta tiistaina lataa et sillon ehkä tulee myös se Minnin juoksutus koostekkin! Ht.netti on nyt menny jo pikkase yli.. puhutaan paskaa mun ponista, Karkista ja Ellasta.. ja jopa tallia haukutaan... ppitäkees suunne pienemmällä kun ette mitään mistää tiiä :) !

Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet
Tääki on aika vaikee ku oon menny niin monella... se voi olla et rellulta on joku mut Minnin askeleista mä aineki tykkään mut en tiiä onko ihanimmat kun kuitenkin esim rellulla on paljon poneja joitten selässä on helppo istua:)

Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen
LEVÄLÄN TALLILTA Rifas <3 Se on ehkä vaativin hevonen jolla oon menny ja se osaa!:) vaikka en ite osaa niitä vaativan B juttuja :D

Päivä 1: Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti