6.8.2013

80. Parin päivän postaukset ja myös haasteet

Maastosta //ilmeel xd
En kerenny nyt kirjottelee sunnuntaista enkä eilisestä, mutta nyt tulee! Sunnuntaina tota menin kentällä jotain kouluhumppaa, en oikei voinu keskiittyy ratsastukseen, kun mun serkku ratsi samaan aikaan Pilonalla talutuksessa niin mun piti huudella neuvoja sille. Silloinkun sain hetken rauhaa tuli ihan mukaviakin pätkiä, Minni astu alleen ja haki muotoa, mutta se oli vain hetkellistä kun piti serkkuani neuvoa. Poni oli tosi energinen ja silloin se olisi voinut tehä ihan mitä vain, mutta kun en ollut valkassa niin ei oikein sillo keksi mitä tekis (aina). Eile käytii yömaastossa Jennin-Pilonan kaa ja Jasu oli kuvaajana klo 10.15-11.15. Aluks käveltii yms. mut sitteku päästii hiekkatielle nii alettii ravailemaa ja laukattii pari pätkää. Sit mentii yhellle  pellolle ja siel laukkailtii yms. Jennin kaa pujoteltiin niien paalien väleistä ja taivuttelin yms. mutta kun oltii yöllä sielä ni ponit oli vähä jänniä :D Minni ei oo koskaan maastossa ns. hereillä, kuhan mennää eteenpäi jotekipäi :DDD mut työstin kyl ympyrällä vähä ravia ja taivuttelin nii sitku tuli hyvää pätkää rupesin kävelee. Jenni vielä hetken yritti saaha ponii rauhalliseks ympyrällä ja hyvän laukannoston jälkee lopetti. Sitten lähettii takasin päi ja mentii viel yhel toisel pellol pari minaa eli nii et laukattii ja ravattii. Sitte kotii ja loppuravit ja käynnit. :) NII ja me ollaan nyt kolmistee yötä murtsissa eilisestä lähtie;D Tänää Minni sai ns. vapaapäivän et mun toinen serkku meni talutuksessa, käyntiä ja ravia, poni kyl nautti ku ei tarvinnu rehkiä ja oli kuuma. Jenni ja Jasu lähti rellulle tänää mut tulevat illalla takasi ja meijän ohjelmana olis maalata puomeja ja kattoo jotai kauhuleffaa! ;)

Maastosta   
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut
 Varmaankin tuo Murtovaaran tallin Long Play. Se on hoitaessa niin rauhallinen ja ei karkaa aidoista (ellei portti ole auki) tai ole kiukkunen missään vaiheessa, ainakaan ihmisiä kohtaan. Sen kaa voi tehä ihan mitä vain, hyvällä menestyksellä! :) <3

Miä ja mun raksu lämppäri ♥ v. 2012

Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut
Voi kamala :D No mun mielestä hirvein jolla olen ratsastanut on lämppäri (yllätys..) Charlot "Lola" ei se oikeestaan hirveä ole, eikä yhen kerran ratsastuksesta voi päätellä, koska ratsin Lolalla ekan kerran sillo v. 2011 talvella ja itse en ollut mikään hyvä ratsija sillo ja Lola oli aika vaativa ratsastaa. Sen kerran kun menin, se oli myös viimeinen, kunnes Lola myytiin 2011 kesällä (muistaakseni) ja mähä tipuinki sillo Lolalta :D Olisi kyl kiva kokeilla ratsastaa uudestaan Lolalla, mutta se on nyt jo liian myöhäistä:) Tässä viel pari Senjan tekemää vidii Lolasta!
ja

Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä
Se on todellakin entinen Murtsin poni The Cramello "Toffee" . Se siis myytiin v. 2012 uusille omistajilleen:) Täs viel kuva Toffeesta! EN löytäny ratsikuvaa ;(

Miä ja Toffee v. 2011, ekoja päiviä kun  poni tuli tallille

Päivä 1: Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti