9.8.2013

82. Astetta rajummat reenit ja haaste

Joo o, otsikko kertoo, miun ja Pilonan ja Minnin reeneistä tänään :D Ei iha onnistunu jal yhyesti sanottuna Pilona melkei kellahti selälleen, mun päälle ja Minniltä (yllätys, yllätys..) puuttui jarrut:D Pilona siis ei osaa (enää) peruuttaa jak un huomisis kisois pitäs sekin osata xd noo ei sit peruuteta kerta poni vänkää pään vinoon, rupee hyppii pystyy, eikä kuuntele mitää pidätteit tai pohkeita! Ja Minnillä menin 3-kaarista kiemurauraa ja pääty-ympyröitä, ei oikei poni pysähtyny ku yritin tehä siirtymisii xd mut nojaa, huomen sit sillä estekisat ! :D

Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä
Jaahas, toi on vaikee... Niitä on niin monia, eli haluisin mennä vähän kaikennäkösil hepoil :D !

Päivä 1: Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti