11.8.2013

83. Kisat ja muuta + haasteet

Noni! Nyt pääsin tänne blogiin aste sitte :'D Noo kisat oli lauantaina, ei aluks meinattu lähtee ku sato ja no se Tuukkalan kenttä kun tunnetaan et millanen se on märkänä... Mut sit Heli päättiki et lähetään vaa, kerta muutki menee! Nooo en nyt jaksa kertoo isoo stoorii ku radatki on vidillä ja no ekaha mä aattelin etten mee sitä 60-70cm rataa mut sit Ella sano et meet vaa :3 Muut esteitten jälkee rupesin jänistää sitä Pilonalla menoo koululuokkaan, ja sen jätin sit menemättä XD Helin autoki jäi sinne tallin pihaa ku ei päästy sil lähtee, ku siit oli menny akku rikki nii Emmi sit haki meijät :D Kattoo nyt pääsenkö niihi Sarran seurakouluun ku ei oo traikkua taikka kuskia... maneesillaki pitäs enne sitä päästä käymää. Noo loput saatte kisoista sitte kattoo videolta!;)


Eileen (11.8.) Minnillä oli palauttava ratsastuspäivä. Pyysin Emmiä menee Minnil ja no niilläkin meni tosi hyvin, sain itekki hyvii vinkkejä (joita en kylläkään osaa vielä toteuttaa :DD) ponin ratsastamiseen. Poni oli perus reipas :3

Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus
Mä en oikeestaa tiiä! Ehkä Siirin poni Nikke, vaikkakin tiedän ponin jo parin vuoden takaa, mutta nyt tässä kesällä tutustuin ja näin ponin livenä ja kävin itsekkin ratsastamassa :)

Siiri ja Nikke

Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni
Nalalla tai Jalolla ? ken tietää... Nala on russi ja 126cm ja Jalo on suokki.

Päivä 1: Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti