3.8.2013

79. Estevalkka ja haasteee...

Lähin tallille puol 8 aikaa pyöräilee, meidän oli tarkotus mennä Jennin kaa Minnillä ja Pilonalla Tuukkalan kentälle harjottelee niitä 10.8 olevia kisoja ja tunninpitäjänä olisi Nelli. Ekana autoin Helin kanssa aamutallissa ja sit hainki jo ponin tarhasta. Toin suojat ja harjat satula-aitasta ja annoin Minnille aamuruuan (normisti sille ei anneta aamuruokaa, mutta koska oli estereenit niin poikkeus) ja vähän heinää joista se kylläkin söi vaan neljäs osan, nirso poni xd Töttöröö, laitoin suojat ja harjasin ponin puhdistaen kaviot ofc, sit menin laittaa ittelleni ratsikamat päälle ja pakkasin ponin ja minun kamani autoon, pakkasin satulan, suitset, vähän leipää, 2x raippaa, kypärän, hanskat, kameran, saappaat ja ponille vielä loimen varulta. Sit Jenni tuliki jo tallille ja kello oli jotain puoli yhdeksän. Olin hakenu Pilonan jo siihen ulos valmiiksi ajan kuluessa ja sitten Jenni vielä harjas ponin ja laitettiinkin jo ponit koppiin, Minni meni vikana tietyistä syistä ja hieman oli kyl erimielisyyksiä, mutta kun Heli auttoi takaa vähän raipalla niin hyvin se sinne koppiin meni, luukku vaan enää kiinni ja eiku menoks. Rupateltiin Helin kanssa kaikesta kivasta ja yritettiin soittaa Nellille, että tuleeko se pitää sen tunnin. Tallilla ponit vähä ihmetteli et täh ja Minnin ilmekkin oli: "ai uus koti taas vai!?" :'D Mentiin talliin laittaa ponille satulat, sit rakennettin rata ja laitettin poneille viel suitset ja kentällä oltiinkin 9:45. Ilmeni, että ei se tunnin pitäjä tuukkaa nii mentiin sit vähä keskenämme. Poni ianeki tykkäs hypätä ku ei olla viikkoo hypättykkää, kyllä se vähän taas oiko, mutta otin Erikan neuvosta vaarin ja johan alko poni kulkee uralla :D Saatte tästä päivästä viel koosteen kuha kerkeen ladata. Siitä Erikan ratsastuksesta oli tullu ihan hirveetä haloota että se muka sahais jne. !?? Mulla on täällä iha ammattilaisen mielipiteet, että pitäkees mölyt mahassanne eikä tarvii sinne ht.nettiin mennä sit ruikuttaa! :) Mutta nytten haasteee!

Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut
Ei ketään voi sanoa hulluksi! Mun mielest ei hullua ookkaan, ehkä joitteki mielestä vaikka pukittelu on hullun hepan touhua, mutta yleensä sekin johtuu siitä että ei joko ole koulutettu oikein, innostuu liikaa tai on jotain kipuja/vaivoja :) Eli en sano tuohon mitään! :)

Päivä 1: Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti