27.12.2015

137. Beekun eka ratsastus

Tänään oli se päivä kun ekaa kertaa pääsin ratsastamaan Beekulla, mun tulevalla vuokrahevosella. Aikaisemmin olin kävellyt sillä maastossa ilman satulaa. No enhän mä sillon mitää tuntumaa siihen saanut. Sami meni ensin Beekulla, koska se on ollut saikulla, mutta se liikkui yllättävän hyvin!



Samin jälkeen mä pääsin selkään ja aloitin käyntityöskentelyllä. Rupesin sitten pikkuhiljaa ravailemaan, laukkailemaan ja tunnustelemaan heppaa. Sain Samilta vähän neuvoa ja se rokottikin mun käsistä, jaloista ja selästä. Bamssella oli myös tosi pompottava ravi ja laukka niin istuminen oli hankalaa. Sain kuitenkin ihan mukavia pätkiä ja olin tosi tyytyväinen ekaan ratsastukseen. Innolla odotan meidän yhteistä taivalta :)



8 kommenttia:

  1. Hyvin ratsastat Beekulla :) Millon tulee kysymyspostaus?

    VastaaPoista
  2. Söpö heppa minkä kokonen se on ja minkä pitunen sä

    VastaaPoista
  3. Hmm.. Kulkee kuolaimen alla aika pahasti, sinun kanssa tosin näyttää menevän paremmassa muodossa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä hevosen omistaja tietää missä muodossa sen pitää kulkea :) ekassa kuvassa se on ratsastettu eteen-alas. Kiitos kuitenkin kommentistasi :D

      Poista
    2. Kyllä hevosen omistaja tietää missä muodossa sen pitää kulkea :) ekassa kuvassa se on ratsastettu eteen-alas. Kiitos kuitenkin kommentistasi :D

      Poista
  4. Ootko ollu missää tallilla tetissä? Mitä kaikkee sun piti tehä siel? Ja monee menit ja monelta pääsit? Pitiks sulla olla omat eväät?
    -anni

    VastaaPoista