6.12.2015

134. Aira Toivolan istuntaklinikka

Kisamatkalla -blogin arvonnassa minä.. siis MINÄ onnekas voitin Aira Toivolan istuntaklinikkaan lipun ja 15 minuutin yksityisopetuksen Alli hepan kanssa 29.11. Sain edellispäivänä vasta tietää että minä olin se onnekas ja no tietystihän meillä oli talliviikko heh. Mulle iski hirmuinen paniikki tästä, että miten saan kyydit järjestettyä ja kaikki. Oli sen verran hieno tilaisuus päästä kokemaan tällaistä niin pakkohan sinne oli päästä. Laitoinkin sitten viestiä Sennille, että pystyvätkö he ottamaan minut kyytiin ja sehän sopi paremmin kuin hyvin! Kun muut menivät kello 6 aamutalliin mä rupesin valmistautumaan Hämeenlinnaan lähtöä. Siinä puolen 8 aikoihin lähdettiin ajamaan klinikkaa kohti. Olin tosi väsyny talliviikosta ja pienet unet tuli kyllä auto matkalla otettua. Kun oltiin perillä moikkasin Kiiaa ja sen hevosta joka asusti samaisella tallilla. Menin sitten katsomaan klinikkaa ja valmistautumaan omaa suoritustanu varten. Kun vuoroni tuli Aira kyselikin mun hevostaustasta ja että jännittääkö mua. Kapusin selkään ja otin ensin käyntiä ja ravia itsenäisestu. Sitten Aira rupesi korjaamaan mun asentoa ja voin sanoa kyllä että sain aikamoisia ahaa elämyksiä niinkin yksinkertaisista asioista. Aira olisi halunnut pitää mut pitempääkin Allin selässä mutta pakko se oli luovuttava 15min jälkeen hevosesta. Katsoin vielä muita suorituksia kunnes Senni oli ratsstanut Pyryn niin lähdettiin ajamaan takaisinpäin. Mentiin matkalla Sennin, hänen äitinsä, Roosan ja hänen poikaystävänsä kanssa syömään heselle. Oli tosi hupaisaa seuraa ja muutenkin kiva tutustua näihin hieman "kuuluisimpiin" heppabloggaajiin. Lopuksi saattekin kuvia klinikasta.



^^ tässä menin itsenäisesti ja aika jäykkää menoa se oli



^^ tässä jo huomas kuinka meno muuttui kun istunta oli korjattu

1 kommentti: