22.12.2012

Viikkotunnelmat

Maanantai:
Kävin Bugaa kouluttelee Ellan ja Jennin kaa :) Hyvi meni estehyppelyt ja kokeilin sillo myös mennä ilma taluttajaa esteitä ja hienosti meni ;)

Tiistai:
Kävin taas Bugaa kouluttelee ja nyt oli Ella vaan mukana. Menin sillo kunnon esterataa ja koko tunnin ilma taluttajaa! Menihä se ihak ivasti mut välil tuli kieltoja esteen eteen ja väistämisiä. Kokeilin laukkaakin ilma taluttajaa ja hienosti se pulla nosti sen :3 Kokeilin myös ku Buga oli vähä niin sanotusti "laiska" et Ella nosti laukan ja se sit meni esteen yli ja mä tulin perässä, hyvi meni se hyppääminen joo laukassa mut esteen jälkee Buga innostu pukkailee mulle ja veti rodeot, tipuin koska se satula keikkas :D Sillo päätin et meen Bugalla estekisoihin ristikkoluokkaan ja et hommaan paremman satula-vyön siihe satulaan ;D Menin Jennin ja Ellan kaa Nalallakin ja siitä video :) P.U.KK.I.P.O.N.I  :D <3


 + Äiti osti mulle sellasen 100e maksavan kyprän :) läydät sen painamalla tästä Ihana blingikyprä on ;3

Keskiviikko:
Menin Polinalla ja Ella Karkilla. Mä hyppäsin pari kertaa ku oli aika kova pakkanen nii ei saanu hirveesti ja ilma satulaa olin :) Alkuverkat meni hyvi mut ekat hypyt oli iha vammasii ku ponilla ei oltu pitkii aikoihi hypätty nii se hyppäs sen esteen hirmusella ilmavara loikalla ::D pari kertaa tulin alas ku se pisti pään alas esteen jälkeen ja sit Ellaki meni ponilla ja seki putos ja siltä meni olkapää sijoiltaan :/ mut kyl se sit onnistu hyppäämää pari kertaa onnistuneesti :)

Perjantai:
Kävin kattoo Jennin tuntii kekkolassa ja kuvasin sitä ;) Jennistä ja Serasta tulee joku päivä vidi + sekoilu vidi kekkolasta ku meil oli vähä kivaa <3 :D

Lauantai:
Menin murtsii iha vaa ajankuluks. Siivosin karsinoita kunnes Ella soitti mulle ja kerto et niil oli pien ongelma ku siis Polina oli puottanu Jennin ja Ellan maastossa jtn. 20x alas pukeilla nii sit mun piti mennä juosten äkkiä sinne karjaportille näyttää ponillek uka määrää :D Kyl tuli taas tiputtuu siel itekki ja kaks mummooki vaa rupes töllää ku ne näki kui hurja poni Polina oli ;D <3 Päätettiin lopuks mennä kentälle ja laitettiin satula takas nii joha rupes onnistumaan :) Lähen huomenna sitte joulua viettää motelliin jonne on sellanen 1½h matka ja en kyl itekkää oikee tiiä missä se on :D Hyvää Joulua Kaikille! :) <3

Nii ja tää blogi on iha kuollu ... -_- en tiiä miks ei huvittais tehä tälle yhtään mitään... oon masentunu ja vaikka mitä asioita mun päässä liikku... tube videotkaan ei enää kiinnosta ;( en tiiä mikä mul on.. kouluki menny päi persettä et oon käyny kuraattorillaki ja ollu pois tunneilta... mä en nyt oikee tiiä mitä mä oikee tekisin tälle mun laifille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti