11.12.2012

Nyt en voi kirjottaa hirmusta stoorii mun ridauskerroist ku tänää tuli hirmusen paha mieli Polinasta ja muuteki oon herkillä ku tulee mielee Ella ja Pilona.. Mutta siis lauantaina kävin hankitreenimaaston Polinalla hovihaapaniemessä ja oli kivaa, poniki oli hieno (: menin sillo myös Danalla ja Karkilla ja perus hyvi meni vaik perse kipee ku menin molemmil ilma satulaa :D sunnuntaina kävin Polinan ridaa iha perustunnin kävin myös sillo ridaa Bugatil ja siitä vidi :3


Eile Ellan kaa pulkkaratsastettiin Polinalla ja poni meni hienosti vaik arveltiin et se ois pukitellu, mut ei! laukattiin kiitolaukkaa ja hienosti meni ;) Tänää ridasin Karkil ja Polinalla + Ronja ja Janita oli tallilla myös :) Mutta siis se mun (henkinen) paha olo johtuu siitä et ku tänää oli terveystarkastus ja se terkkari sano et oon saamassa kasvupyrähdyksen ku nyt 3viikos oon kasvanu 150cm 153cm ja arviopituus on 165cm :'( se meinaa myös sitä et en ehkä voi kauaa ridata Polinalla jos siis kasvan hirmu nopeesti.. onneks oon kuiteki aika laiha nii mulla voi olla viel mahollisuudet! :) mutta silti oli paha olo tallilla... ku Ronja ja Janita lähti rupesin itkee Polinan selässä.. eikä siit ridauksest tullu oikee mitää... Kun lähin tallilta tuntu ku oisin vaa jättäny Polinan sinne tallii yksi ja hylänny sen :< Kotona näin seinällä Polinan kuvan nii rupesin aattelee niit hyvii aikoja ja itkin... Päätin etten mene sinne joulukonserttiin koska olisin varmaa itkeny sielläkin... eikös se niin mene että kaikki loppuu aikanaan... ? <3 Polina <3 Katotaan kykenenkö huomen kouluunkaa..

1 kommentti:

  1. Sama.. Harmittaa ku joutuu kohta lopettaa shettiksillä ratsastuksen... ://

    VastaaPoista