7.3.2015

125. Ei kiinnosta ei..

Otsikko kertookin mun fiiliksiä vähän tästä hetkestä. Kenttä on niin surkee, että ei siinä tee mieli tuuppailla. Kuitenkin tänään siinä me jotain pyörittiin Minnin kanssa. Olen nyt siis tallilla yötä pe-su ja minä menin aamutalliin ihan ekana. Aamutallin jälkeen lähdimme Helin kaverin luokse Otavaan, jossa sain ratsastaa yhdellä suokilla Limulla.

Limu

Sillä ei kuulemma oltu ratsastettu viikkoon niin ekana mielessä olikin, että onkohan tää itsemurhayritys... Limua hoidettaessa mulle kerrottiin, että tää on läheisriippuvainen ja aika hösläävä, varsinkin uusia ihmisiä kohtaan. Ei tää ilkee ollut tai mitään, kokeili vaan, esim kääntämällä takapuolta ja muutenkin hösläämällä miten sattuun. Varusteet laitettua päälle menin kentälle ja nousin selkään. Menin aika lyhyen aikaa ja pääsääntöisesti käyntiä. Limu olikin tosi mukava ratsastaa! Se oli sellainen ei automaatti, mutta kuitenkin sellainen, että selvät ohjeet näytettyään tää teki mitä vaan. Otin myös muutamat laukat ja vein sen sit talliin takaisin.

ratsailla

Tossa sitten puhuttiinkin, että tässä olis mulle kisahevonen, jos joku kerkeisi tätä ratsastamaan. Itsellänihän mulla ei ainakaan koulun takia ole aikaa, tää kumminki tarvis kunnonkohotuksen ja säännöllisen ratsastuksen muutenkin. Mulla rupes jyllää taas ajatukset ihan miten sattuun tän takia. Se oli niin mukava suokkiputte ja onhan se kuitenkin heA tasoinen ja hypännykki ihan kivasti. Palattiin 12 aikoihin takaisin Murtsiin, sitten Elina tuli. Aluks otettiin Karkista vähän näitä studiokuvia ja myöhemmin kuvasin Elinan ratsastuksen.

Ei nää nyt kauheen hyvin onnistunut... c minä

c minä

Tämän jälkeen olikin Minnin kuvausoperaatio ja koulua kentällä. Minninkään studiokuvat eivät oikein onnistuneet, mutta oli ne silti ihan kivoja. Kentällä aloitin alkukäyntien jälkeen ja sillä hetkellä tajusin, että poni on tänään toosi hyvä! Pyörittiin siellä tehden vähän mitä sattuu, hain kuitenkin ihan vain rentoa ponia ja jo heti alkuun Minni pöristeli iloisesti, jes! Minni kipittää videolla aika paljon huonon kentän vuoksi, enkä mä nyt hirveän kauaa siellä jaksanut mennäkkään. Annoin Elinan mennä lämmittelemään ja lähdin alamaastoon hangessa vähän ravailemaan niin saatiin hiki pintaan. Jos olisi pohja ollut hyvä ja valmennus siihen vielä päälle olis menny kyllä hyvin. Tänään oli sellanen fiilis taas pitkästä aikaa, mutta sille nyt ei voi mitään. Täällä odotellaan jo kesää... Laitan tähän vielä koosteen myöhemmin kunhan saan ladattua. Huomenna olisi tarkoitus vähän hypätä jos pohja sallii.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14








Kertokaa teidän lemppari Minni-studiokuva?

5 kommenttia:

  1. Kiva postaus! 11. oli ehdottomasti kivoin studiokuva, vaikka muutkin olivat tosi kivoja!:)

    VastaaPoista
  2. Nelonen on kivoin, koska siinä on mustin tausta! :)

    VastaaPoista
  3. Onko Elinalla blogia?

    VastaaPoista
  4. Jos sulla on postausideat vähissä ni kannattaa osallistua blogitallin viikkihaasteisiin. Niistä voi voittaa kaikkia palkintoja ja saa samalla tehtyy postausken :) mut jos on oikeesti kiinnostus vähissä ni kannattaa pitää muutaman kuukauden tauok ja jatkaa sit uudella innolla :)
    Blogitalli.fi

    VastaaPoista