1.5.2013

Viimeinkin

Eli aivan ekana hauskat vaput kaikille!:) Mutta siis kirjottelu siis jatkuu ja no mulla on teille nyt vähän eriskummalista kerrottavaa.. on huonoja että hyviä. Siis ylläpito ponin sain tänäään (puolyp) ja no en tiedä oikein miten kerron tämän, mutta monen mutkan kautta se yp poni onkin tuo pieni tiikerin kirjava Tikru, ja Kaisan kanssa ylläpidän. Se homma meni nyt niin että... 

26.4. olin koulun jälkeen menossa hakemaan kamojani Murtovaaran tallilta ja no Kaisa tietysti soittaa mulle. Se sanoi että Siiri lähtee. Ajattelin sen olevan vitsi mutta kun kerkesin hakea ne kamat niin hetken ajattelin että se ei olekkaan vitsi. Pienen itkun päästin autossa.. vaari ei kylläkään huomannut. Tallin pihassa näin että ei näy traikkua... eikä ponia. Heidi tuli mun luo ja sanoi että poni oli just kerenny lähtee pihasta. En päässy näkee sitä ponia sitte sen jälkeen. Heidi kerto että ponin omistaja (Kirsi Ojala) oli löytänyt Siirille uuden ostajan ja koska olimme Essin kanssa niin myöhään päättäneet Siirin ylläpidosta niin oli jo liian myöhäistä. Kaisa otti mun kaa kamat autosta ja veimme ne meidän omaan satulahuoneeseen jonka kunnostimme, pidättelin itkua.. Edellisenä päivänä olin Kaisan kaa juoksuttanu Siirii liinassa ja ajatellut miten ihana tämä päivä olis ollut ja kun vielä iloisena kerkesin hakea ne kamatkin murtsista niin se ilo loppui sitten siihen.. kun Kaisa soitti... kerkesin vain sanoa Siirin korvaan: "älä tapata ittees, oot niin tärkee mulle enkä haluu menettää!" Tiedän että se oli sulle paras vaihtoehto että joku osti sut ja vie sua eteenpäin jossain rauahallisemmassa paikassa ja susta vois joskus löytyy se ihanuus sieltä sisältä ja tuoda ulos!<3

No mutta nyt sitten niihin iloisiin! Tikrulla menin tänään ja siitä tulee videopostaus!:) Bugallakin ratsastelin;) JA POLINA <3 if you rmember?;) siitä tulee video kans kuhan kone suostuu yhteistyöhön:)

Tiffani & Polina ~one year <3
Tiffani ja Tikru 1.5.2013--> <3

Mun eka 100cm :'D mu Jallu poika <3


 pari söpöö kuvaa;) ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti