5.5.2013

71. Sadepäivä tallilla

Aloitan nyt ensin ilmoitusasialla! Eli siis blogeista kuulemma häviää tuo lukijapalkki 1. heinäkuuta, joten pientä mainostusta, että mua voi ruveta bloglovinissa seuraamaan.


Taas kerran oli siis ratsi Tikrulla tänään ja ratsipäivät ovat siis perjantai ja sunnuntai ja sit kolmannen päivän aina päätän itse erikseen. Elikkäs lähdin mun pikkuveljen (Tatun) kaa tallille siinä yhden aikoihin ja kysyin ensin Heidiltä voiko Tatu ratsastaa Nalalla ja sehän kävi mutta vasta sitten kun itse olin ratsastanut.

Otin Tikrun tarhasta ja sillä välin Emma ja Kaisa siivos taas kerran satula huonetta (meinasin taas sanoo aitta):D Harjasin ponin ja laitoin kamat päälle ja samalla rupes ripsimään vettä "huoh." Mutta se ei haitannut mua;) Menin kentälle ja verkkasin käynnit ja sitten otin pätkittäisesti käynti-ravi siirtymisiä ja pääty-ympyröitä. Tikru ei oikein osannut tänääkään rentoutua ja kaikenlisäks se sade koveni. Kaisa kero et eile kuulemma Tikru oli silläkin ollu ns. "aika paska" olipas reilusti sanottu:D Kyllä se sit alko vähä rentoutuu, mut en ollu kyl tänään kauheen tyytyväinen siihen. Otin pääty-ympyröillä laukat ja laukkasin myös pitkän sivun molempiin suuntiin. Sitten huvikseni menin sitä rellun HeC:n rataa koska olin harjoitellut sen edellisenä iltana ja sekin aivan turhaan(ko)? Eli emme nyt oikeen tiiä mihin kisoihin ollaan menossa kun kyyti ei ole varma. Saara ja Petra tuli kentälle ja sit Petraki hyppäs Jalolla vähäse ku Sarppa ei jaksanu, matkittiin yhen tosi säälittävän 8lk hyppytyyliä (Petra matki) :D Mutta juu salaan mäki sen n. 80cm okserin hyppäsin Tikrulla ja meni iha älyttömän nätisti! Eipä sil olla tällä viikol hypättykkää:) Loppuverkkasin. Vaikka sato en ollu ees kastunu ku vähä jaloista mut kuivuin heti.

Vein ponin tarhaan ja laitoin loimen sille sit Kaisa kerto tosi mielenkiintosen asian siitä sinisestä esteestä! Ku siinä jos lukee 100cm ni se este on oikeesti 105cm et jännää:D  muttaa sit mun pikuveli meni sil Nalal ja sil meni älyn hyvi;o en jaksa sit kummosmepii selittää mumut mäki menin sit Nalal jaja hyppäsin 110cm X) oon hullu ku ees yritin sitä:D mut joo ei kuvia koska ne on toisten ihmisten kameroissa;D Ja tosi ahistavaa ku en saa käydä faces ku vasta 1.6 päivä:D ahistaa!.. eikä oo mitään tekemist :D

3 kommenttia:

  1. Miks saat käydä vast sillo faces
    ja miks se lukia palkki häviää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä yhtää.. huomasin vaa yhest toisesta blogista ja no laitoin faceen sellasen tykkäys jutun et jos 60 tykkäs siit nii oon nii monta päivää pois facesta

      Poista
    2. ok
      mut voisikko iittyy mun blogin lukiaks

      Poista