4.2.2013

Kyllä mä jaksan ;D

Ridasin Karkilla 31.1. Olis vähä sillä ridailut jääny:D Mutta siis Karkki oli mukavan rento ja näi kuunteli apuja, mä en taas osannu istuu viel ku kokelin viel sitä koulusatulaa nii huhhuh :D Jenni sit tuli ja mä pidin sille koulutunnin ku se meni Polinalla (: Ite menin tänää Polinalla (; Polina oli tänää laiskahko mutta kyllä se liikku, en osannu silläkää ratsastaa ku se kentää on sellanen vammane :D jajaj Heliltä saatii myös lupa ruveta opettaa Piksuu ratsuks ;) Eka talutettuu sitä et otettii kaikki askellajit et purkais vähä energiaa. Huomattiin et se pukitteli koko aja laukas ja kokeltiin et otettiin häntäremmi pois-->ei auttanu, sit otettii satula pois-->autto vähäse (ei siis tykännyt satulasta + oli virtaa) Sit mä menin eka sen selkään, seisoin hetken jalustimella ettei säikähtäisi että paino tulee yht äkkiä selälle, sit rauhallisesti satulaan ja pari askelta käyntiä, sen jälkeen heti alas ja kehut. Hetken kävelytettii sitä ja sit Ella teki samoin (: Meni hyvi ja mä oon nyt sit Piksun seläs toine joka siel istuu ja Ella kolmas ;D Loppukäynnit ja poni talliin (:

Mulla on nyt yös uus vuokraponi ku polina joutuu mammalomalle nii pitää jollaki ridata (; om. Minttu Lavikka
Rakas Pessi <3
 + Ridailen myös nyt jatkossa Jalo-Hakalla enemmän (: om. Saara ja Matti Tikkanen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti