8.12.2014

114. Joulukalenteri 2014 [luukku 5]



Tässä luukussa listaan hakusanoja, joiden kautta mun blogiin on löydetty!

ilovepolina
Blogin osoite oli aikaisemmin tämä.

murtovaaran talli
Juu, talli jossa suurin osa ratsastamistani hevosista asustelevat.

puskaelämää
Blogin vanha nimi.

tiffani ja minni
Minä ja poni ofc.

tiffani jylhänniska
Minähän se.

tiffanikisu
Youtube kanavani vanha nimi.

tiffanin-ja-minni-ponin-blogi.blogspot.fi
Tämäkin osoite minulla oli aikaisemmin.

tiffani ja ponit
No minä ja ponit.

my mate minnie
Minnin oikea nimi.

tiffani ja minni blogi
Semmosta

4 kommenttia:

  1. Kaikki tekee nykyään näitä... Ymmärrän jos on jotain hauskoja hakusanoja, mutta ketä ihan oikeasti kiinnostaa jos blogiin on löydetty googlaamalla sen nimi......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omapaha on ongelmanne kun ette ehdottaneet mitä teen joulukalenteriin.

      Poista
    2. Suosittelen ettet tee koko kalenteria jos et itse keksi, monet muut ruinaavat ideoita joulukalenteriin eikä kukaan niitä jaksa muille keksiä. Sulla on ihana blogi, pidän varsinkin tyylistäsi kirjoittaa :)

      Poista
    3. Enhä mä täs ookkaa enää tekemässä kalenteria xd no mä kirjotan aika puhekielellä ja virheitä löytyy.. mutta kiitos.. ehkä

      Poista