24.1.2013

Pitkä postaus !

Rellun estekurssi ja Tuukkalassa yötä:

 

 


19-20.1.2013:

19 päivä Menij Tuksii harjottelee kisoja Veedalla ja Ella tuli mukaa ja sen piti mennä Siirillä. Tallilla selvis et Ella ei pääse kisoihi Siirillä koska sille oli tullu jalka kipeeks nii se sit ridas Robilla ja Heidi ehdotti et Ella vois mennä Jalolla siihe ristikkoluokkaan nii sit se koklas myös Jalluu(: Mennäänpä nyt tähä mun ridauksee! Menin Veedalla eka ilma satulaa kentällä alkuverkat ja pari estettä kokelin, Nea koklas myös (; Nea myös kuvas mua sitte jjaa ku sain satulan Annalta ku se meni sillo just Hetalla. Tunnin ajan Veeda oli vähä jännä, iha hemmetin reipas ja silleen outo :D Esteen jälkee aina lähti iha hemmetin moista laukkaa ja sit rupes vänkää jotai siin aina et tipuin kaiken kaikkiaa n. 4x ;D Aina ku tipuin Veeda jäi paikalleen pukittelee xd Kyl se sit lopus onnistu ku se rauhottu :D Siitä nyt kuvia ! (joita tulee paljon) + me juoksutettii Bugaa viel siinä vaihees ettei olis hirmu paljo energyy kisois! Sit kotiin!

Nea tykkäs kuvailla ;D

Nea ja Veeda (;


Täst alko Ninjailu! (;




Toi poni ^^ :D


xD


Lisää ninjailua!


Ja taas!



Otin Robin harjaa pois suitsien alta :D


 20 päivä oli sit ne kisat! Menin Ellan äidin kyydissä ja oltii tallilla siin 9 aikaa. Hain Bugan ja laitoin karsinaann ja harjasin sen valmiiks. Ella hoiti Jalluu mut se oliki luokas aika vikana nii sillä ei ollu kiire. Meillä oli vähä säätöö niitte kamoje kaa ku Bugan suitset oli Foxil ja satulaki oli Veedan.. Aika tiukille meni ne suitset... Mentiin verkkaa ja Minttu talutti + mulla ei sillo ollu viel suitsii. Buga oli iha hermona et pomppi ja silleen vänkäs, en ees verkka estettä kerenny hyppää O_o. Tulin ite alas sielt ja vähä juoksutettii Bugaa. Menin sit harjottelee radan ja samalla Heidi laitto jtn suitsii sille (oli ehk vähä isot) :D Sitte mun nimee kuulutettii siel ja vielä laitettiin niitä suitsii ku olin tokana radalla... No päästiin radalle ja puhas suoritustuli (; ja 3 sija + ruusuke ! <3 Siitä video ! ;)


 Laitoin Bugan karsinaan ja otin kamat pois, Kävin palkintojen jaossa (ilman ponia) Essi voitti Veedalla luokan ja Kaisa ja Tikru tokana (; Mun jälkee oli Anni-Heta ja Netta-Foxi ! HYVÄ TE ! Sit otin Essiltä Veedan ja menin verkkaa (Veedalle oli laitettu joku muu satula jonka Heidi taiko jostain) se oli aika ihana ku poni tuntu etukenoselta ja se mahavyö oli ehk pikkase iso :D No näillä mentiin ! verkkasin ja hyppäsin pari kertaa. Menin radalle 6. ja noo se ei menny iha parhain maholisin. Olin yhdeksäs 8 virhepisteellä! ku se puotti.. mut no sen kunto lopahti ku ristikos oli menny jo kaks Veedal. Sit poni pois ja kattoo äkkii 60-70cm luokka ja kuvaa muita! (:

Mä ja Veeda

Mä ja Veeda

Mä ja Veeda
Mä ja Veeda

Mä ja Bugatti + Minttu ;D

21.1.2013
Menin sillo murtsii pitkästä aikaa! ja menin Polinalla (; Koulua väänsin kentällä koko tunnin kunnolla koska 2viikon loman jälkee vähä virtaa (taas) ;D Laukanvaitoja tehtii, pohkeenväistöö, pysähdyksiä, peruutuksia, suunnanvaihtoja, taivutuksia ja kaikenlaista kiemura juttui mitä keksin (; Yhen kerran se pyrähti ku säpäshti jtn autoo tai sit halus irrotella:D ja 2x hyppäs pystyy ku se halus lähtee laukkaa mut en antanu nii hermostu! Laukanvaihdot iha älyttömän hyvin! Pohkeenväistöt oli taas unohtunu mut peruutukset onnistu myös hyvi kuten myös pysähdykset (aluks oli erimielisyyksi) En tippunu ollenkaa ;D Tein myös iltatallin.

24.1.2013
Eli tänään kävin Polinalla ridaa ja Elli kuvas (; siitä tulee vidi kuha saan ladattuu ! :D

1 kommentti:

  1. Haastoin sinut blogissani. :) Tarkemmin voit lukea tästä postauksesta ---> http://disanjaveeran.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista