27.10.2012

Karkki :)

Menin tännää äkkiseltään tallille Ellan kaa ja mun piti mennä Polinalla mutta koska se ei ollu vapaa Heli sano et saan mennä Karkilla :) Ella siivos kaikki karsinat ja mä laitoi niihin heinät ja vedet valmiiks. Sit haettiin ratsut ja harjattiin ne, laitoin Karkille suojat, suitset ja satulan päätin myös laittaa koska en ollut mennyt karkilla vuoteen nii olisi voinut tulla ruumiita :D Oli aluks vähä ongelmia ku jalkkareita piti koko aja lyhentää, oon pieni I Know! :D Sit myös vyön kiristys oli vaikeeta ku Karkki ei oikein paikoillaan meinannu pysyä, mutta sitku nostin ravin nii olin sitä mieltä että KÄÄKS! :D Keventäminen tuntu iha oudolle ja sitteku koklasin harjotusravia heiluin siellä kuin perunasäkki.... aattelin et ei siitä tunnista tuu mitään.... mutta sittekku totuin keventämiseen ja osasin hiukan rentoutuu siel niin Karkkikin rauhottui :) Päätin ekat laukat nostaa ympyrällä käynnistä ja nosto sujui hyvin, Karkki myös innostui vähän pomppimaan siin samal mut sitku se lopetti pomppimisen laukattiin tosi rauhallista ja ihanan asekllista laukkaa jossa sitte Karkki haki muotoo, peräänanto ei kyl iha mun taidoil Karkin kaa viel tule ennekku tottuisin siihen paremmin :) Nostin myös samalla tavalla toiseen suuntaan laukan iha samalla tavalla meni :) Laukkojen jälkeen otin lopputavit jossa Karkki sitten meni kokoajan muodossa ja näi :) sit viel loppukäynnit ja talliin. Laitettiin viel Ellan kaa hepoille ruuat ja sitku olin viemäs Karkin kamoja aittaan Polina ja Dana tuli aidasta läpi ja veti show'n siellä. Saatiin ne kiinni kyl aika äkkii ku Polina tulee aina melkein mun luo ku oon opettanu sitä... mut ei se iha aina :D Ponit talliin sitte kotiin ja siis Roosa (hoitokoirani) on mun luona tänää yötä mut Sissi ei oo ku se on kipee :( mut kyl se on parantumaan päin :) <3 Tässä viel vidi mun hoitokoirista ja Polinasta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti