2.9.2012

esteitä :)

Hypin tänää Polinalla. Ella-Peppi ja Ronja-Sinkku oli siin samal tunnil. Laitoin kentälle sellasen 3 esteen kaarisarjan ja se oli aivan ihana hypätä ku poni pomppi sillee vieterimäisesti <3 Mut oliha siel 2 muutaki iha normii pystyestettä. Hypättiin aika kepeesti ja vain alle 60cm koska ilma oli sateinen niin ei saatu poneja rasittaa liikaa ja kuitenkin Polinallakin on hypätty aika paljo nii yritetään vähentää rasitusta :) Yks pukki tuli raipan protestoimisesta joka oli sellanen ponin normi metrin pukki :D Välillä mulla oli onkelmia siin sarjal ku en osannu tulla esteelle silleen suoraan nii poni hyppäs sen ekan esteen ja sit vihautti itsensä siit toisen esteen eestä pois ja mä menin kaulalle, kömmin itteni takasin selkään ja oliha mul aika proo asento ku mulla lens jalka sillee hienosti ylöspäin :D Pudotuksia tuli aina välil mut hienosti meni muute tunti :) Poni oli sen pukin jälkee tosi virkee ja oon huomannu sen että Polina ei nykyään pukittele ollenkaan paitsi jos pyytää jotakin ku Polinan motto on: "Onks Pakko Jos Ei Taho?" :DD mut ainiin alkuverkat oli taas sellasta rauhallista ravin tempon lisäys juttuja ja ympyröitä :) VILKASKAAPA MUN UUTTA KYSELYÄ!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti